MAIS Project

Fondato nel 2019 da Matteo Mariani e Isato Prugger, MAIS project è uno studio di design collaborativo fortemente collegato ad un network di partnership.

L’innovazione è contaminazione. 

MAIS sviluppa soluzioni innovative per quelle realtà che pensano e agiscono come una startup e che sono disposte a mettersi in gioco. Per noi, l’innovazione è la costante contaminazione tra tutti i portatori di interesse dell’esperienza: clienti, committenti e collaboratori. 
MAIS project è una realtà nata da persone con esperienze, formazioni e origini differenti. Crediamo nell’eterogeneità con l’obiettivo di incontrare ogni singola esigenza di progetto.

www.maisproject.com

Founded in 2019 by Matteo Mariani (Milan, 1992) & Isato Prugger (Milan, 1992), MAIS project is a collaborative design studio engaged in a network of partnerships.

Our innovation is fueled by contamination.

MAIS provides innovative solutions for those who feel like a startup and put themsleves out there. For us, innovation is a constantly contamination between the stakeholders of the experience: clients, commissioners and collaborators. We work with and among them.
MAIS project is a practice made up of people with unique backgrounds, experiences and nationalities. We believe in heterogeneity in order to meet each project’s unique requirements.

www.maisproject.com

Credits

Web Design · Teo Sandigliano 
Web Programming · Giorgio Martinetto
Laica Font 
·  Design by Alessio D’Ellena,
available and provided by Dinamo